2009. július 27., hétfő

Jelen

Mint említettem, elérkeztünk a jelenhez, ez már nem visszatekintés, hanem aktualitás. :)
Mondottam volt, hogy készítettem a kutyust a kiállításra. Debrecenbe mentünk, éjszakai CAC-ra. Jó hangulata volt. Lüszi remekül érezte magát.
Most is csak nézőként mentünk, szurkoltunk Shironak, és szoktattam a kicsinek a közeget. Természetesen a kiállítás nem maradhatott el siker nélkül. Shiro megszerezte a 3. HPJ minősítést, így megvan a Junior Champion címe.

Nagyon boldogok voltunk, hiszen az elején nem gondoltuk volna, hogy ez nekünk valaha sikerülhet. Remélem egyszer Lüszi is hasonlóan sikeres kutyus lesz.
Ami az éjszakai kiállítást illeti.. Eddig is tudtam, hogy nem bírom az éjszakázást, de hogy ennyire..?! :) Este 10-11 körül nagyon elálmosodtam, s bevonultam a kocsiba ledőlni Lüszivel. Egyszer csak arra riadtam, hogy hideg van, s mivel más nagyon nem volt, így a kutyát húztam magamra. :) Remekül melegítettük egymást, s békésen átaludtuk az egész BIS-t :) Vasárnap hiába aludtunk békésen itthon... végigkómáztuk az egész napot. Lényegében fáradtabbak voltunk, mint ha nem aludtunk volna semmit sem... :D

1 megjegyzés:

  1. Szia Petrus! Köszi a linket ;) GRATULÁLOK! Nagyon szuper kis blogot hoztál össze Lüsziről. Tetszik! A már ismerős képeket is jó újra látni! Csak így tovább! Remélem fantasztikus lesz Lüszi első versenye :) Üdv Krisznek, Neked meg puszi :) Joe

    VálaszTörlés