2009. július 24., péntek

Üdvözlök mindenkit!


Szeretném mindenkinek megmutatni azt a csodát, amit az enyémnek tudhatok már egy ideje.

Történetünk 2009. január elején kezdődik. Ekkor ismerkedtem meg ugyanis a jelenlegi párommal. Rajta keresztül ismertem meg először igazán a Samoyed fajtát. Neki van egy szépséges kutyusa Shiro, aki egy 7 hónapos samoyed kutyus volt akkoriban. Mostanra már több, mint egy éves nagyfiú. Gazdája büszkesége. Shiro által nagyon megszerettem a fajtát. Már régóta játszottam a gondolattal, hogy kellene kiskutya, hiszen mindigis volt kutyusom. Viszont mióta felkerültem Pestre, s szüleimtől külön élek, nem volt mellettem négylábú. Nagyon hiányzott. Magányos voltam nélküle. Tellt-múlt az idő, s közelgett a szülinapom, igaz nem pont azon a napon kaptam meg életem egyik legcsodálatosabb ajándékát, de megérte várni rá még pár napot. Lüszi 2009. március 9-én született meg, s május végén csöppent bele a kis életembe, páromtól kaptam ajándékba. Nem bírtam betellni vele, a mai napig sem tudok. Nagyon kedves, értelmes és szépséges. Motiválható kislány, így könnyen lehet tanítani szinte bármit neki. Igazi belevaló lányka, nagyon szeretem.

Készítettem egy videót a kezdetekről. Itt még nagyon fiatalka, és a videó is kezdetleges, tudom lehetett volna jobb is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése