2010. január 9., szombat

Új év és hó

Túl vagyunk a Szilveszteren. Azt hittem félni fog. Kiderült, hogy nagyon bátor csajom van. :)
Egyáltalán nem félt, sőt érdeklődve figyelte a durrogásokat. Az éjfélt sikeresen átaludtuk, mivel nekem másnap korán kezdődött a munka. Annak azért nagyon örülünk, hogy esett a hó, egész kellemes mennyiségben az eddigiekhez képest. :)
Újév alkalmából úgy gondoltam tisztuljunk meg Lüszivel együtt, így fogtam és bevágtam a kádba. Mire megszáradt a bundája már sötét volt kint, de gyorsan megörökítettem a szépséget:
Valami oknál fogva most kicsit szégyenlősebb volt az átlagosnál. :)
Természetesen az idei év se tellhet el a barátok nélkül. Mex és Betyár velünk van jóban-rosszban. :)
Boldog játékok és csintalan futkározás nem maradhat el, ha találkoznak. Vajon amikor felnőnek is így játszanak majd?!
A havat nem csak ők élvezik olyan nagyon, Én is! :) Hókutyát akartam építeni, de rá kellett jönnöm, hogy az nagyon nehéz, így megmaradtam a klasszikus elemeknél úgy, mint hóember. Hóangyalt is csináltam, de Lüszi érzéketlenül összetaposta azon örömében, hogy Én a hóban fetrengek. :))
A hideg és fagy ellenére is nagyon szeretek kint lenni a szabadban. Ebben a jó kis eszkimó felszerelésem segít nekem. :)


Most esik az eső és a hó olvad, de alig várjuk már mindketten, hogy újra hulljon az a pelyhes fehér hó. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése