2010. január 10., vasárnap

Séta a párafelhőben

A tegnapi sétánk nagyon érdekesre sikeredett. Elállt végre az eső délutánra, s kimerészkedtünk a szabadba. Mivel nagyon világos és nyugodt volt a környék, így kicsit nagyobb kört tettünk a szokásosnál. Gondoltam mennyünk le a Duna partra, nézzük meg, mert már rég láttuk. Sötétben ugyanis nem egy lányoknak való környezet, fényes nappal viszont jó kis sétáló hely.
Nem semmi mekkora párafelhő volt a víz felett. Komolyan szauna jellegű érzés volt benne sétálni. Mikor odaértünk akkor érkezett meg egy sétáló hajó. Leültünk nézelődni a rakparton, mivel kellemes zenét hozott a víz a hajóról. Csak ámultunk a mítikus tájra, nagyon szép volt.
Kb 5 percet tölthettünk ott, de a párafelhő egyre csak sűrűsödött körülöttünk.
Ami a víz állását illeti.. még sose láttam ilyen alacsonyan a Dunát.. A rakpart aljára le tudtunk meni, és a sziklák, a murva kb 2-3 méter szélesen kilátszott a vízből..
Természetesen Lüszi remekül érezte magát.. Gondolta megmártózik kicsit a vízben, mert olyan jó idő van... Én meg a parton téptem az ősz hajszálaimat kifele, s közben toporzékolva kiabáltam neki, hogy "Te teljesen megőrültél??? Hideg a víz, gyere ki de tüstént, mert nagyon megfázol!! Gyere ki, mert elgatyázlak te dinka!!" Persze Lüszi mindebből semmit nem értett. Talán csak annyit, hogy a Mami valamiért írtó pipa lett, talán nem kéne jobban megmártózni. :)Séta után egy alapos alsó váz mosás vette kezdetét, majd egy alapos szárítás. Megfázásnak jele nincs. Ilyen marhaságra is csak az én kutyám képes... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése