2010. november 8., hétfő

Őszelés

Mások telelni, meg nyaralni járnak. Mi őszelni voltunk idén. :-)
Sajnos Lüszi nem tarthatott velem, így kerestünk neki is megfelelő helyet ez időre. Tökéletesebb dadát nem is kívánhattam volna! Lüszi péntek délután landolt a Nagymama kertjében, s egészen vasárnap délutánig élvezhették egymás társaságát.
Na el lehet képzelni, hogy mennyire aggódtam. Most először aludt nélkülem. Napjában 3x minimum felhívtam a Nagyim, hogy mi van velük. Esti alvásuk története: "Feküdtem az ágyban. Hát képzeld el kislányom ez olyan okos egy kutya! Mikor csak résnyire nyitottam a szemem, akkor a szekrény mellől csak nézett. Mikor fel is emeltem picit a fejem, azonnal odajött az ágy mellé, és ott feküdt le. Hogy ez a kutya mennyi puszit osztogatott a kezemre..!" :-)
Az elmondások alapján szinte egész nap az udvaron voltak. Délben pedig mindig járt neki is egy kis finomság (főtt rizs, husi levessel -> imádja a kutya). Esténként meg együtt tévéztek.
Mikor hazaértünk, s Lüszit megláttam az udvarban már tudtam, hogy ő is legalább annyira élvezte a hétvégét, mint én. Mosolyában minden klassz élmény benne volt. A Mamámat eddig is nagyon szerette, de azt hiszem ezek után külön helyet kapott a szívében.
Távozáskor Lüszi kapott egy hatalmas cuppanós puszit a fejére, s a Mama csak ennyit fűzött hozzá magyarázatként: "Amennyi puszit kaptam egész hétvégén tőle.. Megérdemel ő is egy nagyot búcsúzásként!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése